İşte Terim'in açıklamaları;
" Kazanmalıydık.. 1-1 beraberlik bizim işimize gelmez. Oyuncularım elinden geleni yaptılar. Oynatma, seçim bana ait olduğuna göre sorumlusu da benim bu hatanın. Kazanmamak hatadır burada. Bizde ne sabır, ne bekleyiş gibi bir şey var ülke olarak. Biz de gerçi böyle bir sabır istemedik. Milli Takım burada 0-1 öne geçtikten sonra 3 puanla kapamalıdır. Kapatamıyorsa suç, vebal benimdir. "
Son Dakika › Spor › Fatih Terim: Suç ve Vebal Benim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.