Gençlerbirliği'nde Kupa Mesaisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gençlerbirliği'nde Kupa Mesaisi

Gençlerbirliği\'nde Kupa Mesaisi
24.09.2013 16:02  Güncelleme: 16:08

Başkent temsilcisi, Ziraat Türkiye Kupası'nda Sarıyer ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Spor Toto Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği, yarın Spor Toto 2. Lig ekiplerinden Sarıyer ile deplasmanda yapacağı Ziraat Türkiye Kupası 2. tur maçının hazırlıklarını tamamladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, 5'e 2 top kapmaca oyunun ardından çift kale maç yaptı.

Antrenmana hafif sakatlıkları bulunan kaleci Ramazan ile Sedat katılmazken, Tosic, Özgür, Nizamettin ve Zec takımdan ayrı koştu.

Kırmızı-siyahlı kafile, antrenmanın ardından havayoluyla İstanbul'a gitti. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Gençlerbirliği'nde Kupa Mesaisi - Son Dakika


Advertisement