Avrupa'nın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek.
İşitme Engelliler Avrupa Futsal Şampiyonası çeyrek final maçında Belerus'u 3-1 mağlup eden İşitme Engelliler Milli Rakımımız yarı finale yükseldi. Millileri Belarus karşısında 3-1 galibiyete taşıyan golleri; İbrahim, Hüseyin ve Hakan kaydetti. - ANTALYA
Son Dakika › Spor › İşitme Engelliler Milli Takımı Yarı Finale Yükseldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.