Sivassporlu futbolcular Kamil Grosicki ve Ricardo Pedriyel Suarez, bugün Acıbadem Kadıköy Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti.
Futbolcular kan tetkikleri yapıldıktan sonra iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, ortopedi, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi.
Kırmızı-beyazlı futbolcuların, akciğer ve kardiyak testlerinin yapılmasıyla sağlık kontrolü tamamlandı. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Kamil ve Ricardo Kontrolden Geçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.