Göztepe maçı öncesi öğrenciler, Kayseri Erciyesspor'u ziyaret ederek, antrenman öncesi futbolculara tatlı ikram etti.
Büyükşehir Belediyesi Eğitim Faaliyetleri (BEF) bünyesinde yürütülen Gülen Yüzler Projesi öğrencileri, Hacı Boydak Kulüp Sosyal Tesisleri'ni ziyaret ederek, Göztepe maçı öncesinde PTT 1'inci lig lideri Kayseri Erciyessporlu teknik kadro ve futbolculara tatlı ikram etti. Kayseri Erciyesspor Teknik Direktörü Osman Özköylü, öğrencilerin ziyaretinden mutlu olduğunu belirterek, "Gülen Yüzler Projesi öğrencilerini aramızda görmekten mutluluk duydum. Sizlerin burada olması hem bizleri hem de futbolcularımızı Göztepe maçı öncesinde motive etti" dedi. Öğrencileri, haftaya iç sahada oynayacakları Samsunspor maçına davet eden Özköylü, Gülen Yüzler Projesi sorumlusu Adem Çelik'ten, 4 bin öğrenciyle destek sözü aldı.
FOTOĞRAF - Kayseri
Son Dakika › Spor › Kayseri Erciyes'te Tatlı Anreman - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.