Ömer Aşık Hastalığı Nedeniyle Bir Süre Oynayamayacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ömer Aşık Hastalığı Nedeniyle Bir Süre Oynayamayacak

Ömer Aşık Hastalığı Nedeniyle Bir Süre Oynayamayacak
23.09.2018 21:15

Amerikan Basketbol Ligi'nde (NBA) Chicago Bulls forması giyen milli basketbolcu Ömer Aşık, hastalığı nedeniyle sahalardan bir süre uzak kalacak.

Chicago Bulls'un internet sitesinden yapılan açıklamada, 32 yaşındaki  pivot Ömer Aşık'ın meydana gelen eklem iltihabı sebebiyle belirsiz bir süre forma  giyemeyeceği bildirildi.
Açıklamada, tedavisine başlanan milli basketbolcunun iyileşme süreci  tamamlandığında sahalara dönüş tarihinin duyurulacağı ifade edildi.
Ömer Aşık, daha önce de yaşadığı bir rahatsızlık nedeniyle uzun süre  forma giyememişti.
Kariyeri boyunca NBA normal sezonlarında 471 maça çıkan Ömer Aşık, 5,3  sayı, 7,1 ribaunt ortalamaları yakaladı.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor Ömer Aşık Hastalığı Nedeniyle Bir Süre Oynayamayacak - Son Dakika


Advertisement