Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Yeni Malatyaspor'da futbolcular, izin günlerini basketbol maçı yaparak geçirdi.
Balıkesirspor maçı hazırlıklarını yoğun tempoda sürdüren sarı-kırmızılı takım, 44 Malatyaspor ile yapılan hazırlık karşılaşması sonrası izne ayrıldı. Teknik heyetin verdiği izni Malatya'da geçiren futbolcular, kendi aralarında takım oluşturarak basketbol maçı yaptı. İnönü Üniversitesi'nde gerçekleştirilen basketbol maçında teknik direktör Mehmet Altıparmak hakemlik yaparken, futbolcuların bir hayli keyifli oldukları gözlerden kaçmadı. - MALATYA
Son Dakika › Spor › Spor Toto 2. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.