Tecrübeli futbolcunun maç öncesi yaptığı açıklamalar şu şekilde;
“Kendimi takım oyuncusu olarak görüyorum. Önemli olan sahaya çıkınca en iyi şekilde mücadele etmek. Takımım galip gelince mutlu oluyorum. Performansımı olabildiğince arttırmak istiyorum. Umarım iyi oynamaya devam ederim. Yarın galip gelen taraf biz olmak istiyoruz.”
Son Dakika › Spor › Takım Kazanınca Mutlu Oluyorum' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.