Türkiye Tenis Federasyonu tarafından Erzurum’da gerçekleştirilen Tenis turnuvasında Ağrılı 3 minik sporcu şampiyonada 2 birincilik ve Türkiye ikinciliği elde ettiler.
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.