Başbakan Yıldırım, Londra'da İngiliz Yatırımcılarla Bir Araya Geldi
- Başbakan Yıldırım, Londra'da İngiliz yatırımcılarla bir araya geldiLONDRA - Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği Londra'da, İngiliz yatırımcılarla çalışma kahvaltısına katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?