Bursa'da kavga ihbarına giden polis memuru kendi silahıyla başından vuruldu
Son Dakika Logo
03.12.2019 09:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bursa'da kavga ihbarına giden polis memuru kendi silahıyla başından vuruldu

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde kavgaya müdahale eden polis memurunun belindeki silahı alan şahıs polisi başından vurdu. Ağır yaralanan polis memurunun hastanedeki tedavisi sürüyor. Bursa Valiliği ise olayla ilgili bir şüphelinin gözaltına alındığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (61)

  • Atsız Atsız:
    Yerle bir edin o mahalleyi 105 9 Yanıtla
    A A:
    Gel sene yerle bir etsene yiyorsa hayırdır 3 61
    Reis Reis:
    Yavaş gel 4 52
    . . :
    Yavuzselim deki tüm polislerimizin mahalle sakinlerinin huzuru için ne kadar uğraştıklarını biliyoruz. Yerle bir edin mahalleyi derken lafına dikkat et. Bu mahallede oturanların çoğu 40 yıldır 60 yıldır burada oturuyor suç bunca yıldır mahallede kalanlar da değil diğer mahallelerde gelen it kopuklar da vurulan memur bizim kardeşimiz bizim abimiz 9 7
  • Geçmiş olsun Geçmiş olsun :
    Rabbim askerimize polisimize güç ve kuvvet versin....rabbim türkiyemize güç kuvvet huzur birlik beraberlik versin inşallah... 89 1 Yanıtla
    Ay-yıldız Ay-yıldız :
    Çok güzel temennilerde bulunmuşsunuz, ama eklemekte fayda var, hatta en önemlisi, devlet askerine, polisine birazdaha fazla yetki verse bu tür durumlar yaşanmaz. 0 0
  • 0721 0721:
    terörist dolu ortalık dikkat. 70 3 Yanıtla
  • ÇAKABEY ÇAKABEY:
    ALLAH Bin türlü belanı versin şerefsiz.Elerin kırılsın..polisimize acil şifalar...ALLAH AİLESİNE BAĞIŞLASIN.. 47 1 Yanıtla
  • bayburtlu bayburtlu:
    üzüldükmü hayır ... issiz olan bızler memurları sevmıyoruz .. kac lıra maıs alıyorlar yınede doymuyorlar ... 0 36 Yanıtla
    Merve Merve:
    Zekası geri kişi bayburtlu....adamlar canı elinde dolaşıyor her dakika bir mangal insanla uğraşıyorlar kalkmış diyorsun ki maaşı helal değil hadi git pravakotorlugunu başka yerde yap sinsirella seni 0 0
  • Hmm Hmm:
    Sonra da diyoruz ki polis kavga bittikten sonra geliyor. Ortalık eşkıya dolu yazık değil mi bu polisimize. Umarım iyiye gider durumu. 33 2 Yanıtla
  • bayburtlu bayburtlu:
    artıstlık yapmaya benzemez bu işler .. bırı cıkar adamı bu hale sokar 0 35 Yanıtla
  • Atma ziya Atma ziya:
    Polis eğitimli olacak belindeki silaha sahip çıkamıyorsa bıraksın mesleği.. 8 23 Yanıtla
    ali ali:
    bilgisayar başında yazmak kolay değil mi! 18 3
    İsraf etme İsraf etme :
    Havada soludugun oksijeni lütfen israf etmem beynine gitmiyosa gitsede ise yaramıyo belli bosuna nefes alma kımsenın hakkından çalma nolur 1 0
    İsraf etme İsraf etme :
    Havada soludugun oksijeni lütfen israf etmem beynine gitmiyosa gitsede ise yaramıyo belli bosuna nefes alma kımsenın hakkından çalma nolur 0 0
  • SERKAN SERKAN:
    HERKEZDE SİLAH VAR HERKEZ POLAT ALEMDAR OLMUŞ.. YIL OLMUŞ 2020 ÜLKENIN HALINE BAKKKKKKKKKKKKKKKKK 26 4 Yanıtla
  • ferit ferit:
    sen Almanya'da polise laf söyleyemezsin..Türkiyede adam polise kafa tutuyor,garibim polis ses çıkarmıyor ilginç. 28 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement