Küçük Çocuklara Cinsel Organını Gösteren Sapık, İlk Duruşmada Tahliye Edildi
Son Dakika Logo
23.01.2019 10:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Küçük Çocuklara Cinsel Organını Gösteren Sapık, İlk Duruşmada Tahliye Edildi

İzmir'in Karabağlar ilçesinde, 11 ve 12 yaşlarında 2 kız çocuğuna, motosikletinin üzerinde cinsel organını göstererek, tacizde bulunduğu iddiasıyla tutuklanan sapık, ilk duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere tahliye edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Lion Lion:
    Devlet diyo ki kısacası yaptığın az biz bırakalım birine tecavüz et de gel diyor 10 1 Yanıtla
  • xxxx xxxx:
    çok güzel aferin illa birine sarkıntılık edecek fiziksel temasta blunacak yaralayaca öldürecek anca alacaksınzı içeri 10 0 Yanıtla
  • Ademm Ademm:
    Bir de odül verseydinz yazik adalete bak 8 1 Yanıtla
  • Genseriko Genseriko :
    Adamcağız gerçekten suçsuz olabilir. Peşinen yargılamak olmaz. Kanıtınız yoksa elbette serbest bırakacaksınız. 2 6 Yanıtla
  • şaşırmadık şaşırmadık:
    bırakın bırakın sokaklarda bi sürü sapık var zaten hepsi dolasıyo ortalıkta neyin kafası bu yahu 7 0 Yanıtla
  • gerçek gerçek:
    adam tuvaleti geldiği için tuvaletini ettiğini söylüyor kimseyi görmedim diyor araştırılsın belki adam doğru söylüyor hemen infaz edin bizim işimiz bu sanki 0 6 Yanıtla
  • Çukurlu Reis Çukurlu Reis:
    Selam tacize ve tecavüze idam verilsin artık insanların sokaklarda bile gezerken korkar duruma geldi bunlara idam verilirse birdaha yapmazlar kadına taciz ve cidete en büyük ceza idam olmalı allah katında günahı yok bunları idam etmenin iranda kafalarını taşla eziyorlar bizdede besliyorlar ceza evlerinde böyle yaratıkları insan bile denilmez böylelerine 5 1 Yanıtla
  • Kartal pençesi Kartal pençesi :
    Adalet sistemi birilerinin arka bahçesi haline geldiğinden adaletsizlikler yaşıyoruz malesef. 4 1 Yanıtla
  • on-air on-air:
    sokağa yapmak suç değil yani, suç olsa dikkat eder kim var diye, hapishaneler dolu olunca böyle maalesef, 4 0 Yanıtla
  • Rizeli Rizeli:
    Ya böyle adaletmi olur.Anlaşılan o ki,hangi kanunu çıkarırsan çıkar,sonuçta insan faktörü ortaya çıkıyor.Bi kanunun başarısı onu uygulayan kişilerin iradesine bağlı. 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement