Bakan Zeybekci: "Ben Türkiye'de 'Evet'in Oldukça Güçlü Bir Seviyede Olacağına İnanıyorum"
Bakan Zeybekci: "Ben Türkiye'de 'Evet'in oldukça güçlü bir seviyede olacağına inanıyorum" " Ama Ege ortalaması, Türkiye ortalamasından biraz düşük olacak"DENİZLİ - AK Parti Denizli il başkanlığında basın toplantısı düzenleyen Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, referandum tahminine göre... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?