Bakan Zeybekci: "Ben Türkiye'de 'Evet'in Oldukça Güçlü Bir Seviyede Olacağına İnanıyorum"
Son Dakika Logo
23.03.2017 05:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Zeybekci: "Ben Türkiye'de 'Evet'in Oldukça Güçlü Bir Seviyede Olacağına İnanıyorum"

Bakan Zeybekci: "Ben Türkiye'de 'Evet'in oldukça güçlü bir seviyede olacağına inanıyorum" " Ama Ege ortalaması, Türkiye ortalamasından biraz düşük olacak"DENİZLİ - AK Parti Denizli il başkanlığında basın toplantısı düzenleyen Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, referandum tahminine göre... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement