Eskişehir'de sokaklar doldu, sosyal mesafeye uyulmadı
Eskişehir'de sokaklar doldu, sosyal mesafeye uyulmadıESKİŞEHİR'de, 2 günlük sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesi ve normalleşme sürecinin başlamasıyla, sokaklar ve caddeler kalabalıklaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?