Mustafa Ati Göksu: "Her maçı kazanmak mecburiyetindeyiz"
- Mustafa Ati Göksu: "Her maçı kazanmak mecburiyetindeyiz" Akhisarspor Teknik sorumlusu Mustafa Ati Göksu, Ankara Keçiörengücü maçından sonra yaptığı açıklamada, "Bundan sonra önümüze bakacağız. Her maçı kazanmak mecburiyetindeyiz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?