112'den yardım isteyen genç kadın, katledilmekten kurtarılamadı
Son Dakika Logo
14.10.2020 09:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

112'den yardım isteyen genç kadın, katledilmekten kurtarılamadı

Mahide Güneş Ünal'ı tabancayla vurarak öldüren Kemal Anıl Şenol, başına dayadığı aynı silahı ateşleyerek intihar etti. Mahide Güneş Ünal'ın, olaydan kısa bir süre önce 112 Acil'i arayarak yardım istediği, polis ekiplerinin olay yerine gittiği sırada cinayetin meydana geldiği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (40)

  • filozof filozof:
    ÜLKE 20 YILDA ADETA MEZARLIĞA DÖNDÜ İNSANLAR HAYAT ŞARTLARINDAN BİTTİ BUNALDI GEÇİNEMZ HALE GELDİ 61 49 Yanıtla
    ANTIFILOZOF ANTIFILOZOF:
    SİZİN GİBİ CAHİL GÜRUH YÜZÜNDEN MİLLET BİRBİRİNE GİRİYOR. BU CANİLİĞİN SAPIKLIĞIN HAYAT ŞARTLARIYLA NE İLGİSİ VAR BRE GUNDİ! BAK BAKALIM OTURDUĞU APARTMANA HANGİ ŞARTLARDA YAŞIYOR TAHMİN ET. DAHA KÖTÜ DURUMDA OLUPTA EFENDİ GİBİ EKMEĞİNİN PEŞİNDEN KOŞAN O KADAR ÇOK İNSAN VAR Kİ. AMA SİZ AT GÖZLÜĞÜYLE BAKIYORSUNUZ . 0 0
    POTİN POTİN:
    AYAĞINI YORGANINA GÖRE UZATACAKSIN, SİMİTCİ KADAR KAZANIP,SANAYİCİ GİBİ YAŞAMAYA KALKMAYACAKSIN. ARKADAŞININ BULDUĞU KIZLA (ERKEKLE) DEĞİL, ANNENİN BULDUĞU KIZLA (ERKEKLE) EVLENECEKSİN. BAŞIN AĞIRMAZ. 0 0
    A A:
    bi kapa çeneni şapşallll defol gıt begenmıyorsun. 0 0
    Adil Adil:
    Isiniz gucunuz cinayet haberinden bile siyaset cikarip Ak Partiye camur atmak. Bir Allah rahmet eylesin de once. Adam kadinida vurmus kendide intihar etmis. Sebebini bilip bilmeden nasil bir önyargidir bu. Muharrem Incenin bahsettigi sizofrenlerdensin herhalde. 0 0
    Dd Dd :
    Ne salaksın..iyi o zaman her geçim sıkıntısı çeken birbirini öldürsün 0 0
    Bilim dünyası Bilim dünyası:
    Filozof hayat şartları herkez için zor,allahın verdiği canı allah alır,hayat şartları zor diye o zaman herkez eşini sevgilisinimi öldürecek,seninde imanın zayıf belli,yazık annen babanda seni evlat diye seviyor 0 0
    Haydar Haydar:
    Şu yorumu bile beğenmeyenler var yazık size beter olun haktır size 0 0
    Murat Yaşar Murat Yaşar:
    Bunuda Ak Partiye yamayın, gözünüz dönmüş sizin nasıl çamur atacağınız şaşırmışsınız. 20 yıl öncesinde her şey güllük gülistanlıktı , herkesin ekonomik psikolojik her dengesi yerindeydi sanki. 0 0
    Mhmmtkvk Mhmmtkvk:
    Bu olaylar 20 yılda değil her yıl yaşanıyor kardeş 0 0
    Ali Ali:
    Biraz kitap oku ve arastirma yap feylesof daha doğrusu filozof bak.mesela daha bir kaç gün önce hayat şartları ve teknolojinin super olduğu japonya ve afrikanın bir kaç ülkesi intihar ve ölüm ile ilgili bir araştırmaya konu oldu mesala okumaya ve araştırmaya burdan başlayabilirsin ekonomik şartların bu tür olaylarla ne kadar iniltili olduğunu görürsün 0 0
    Leyla Leyla :
    Senin gibi troller de türedi nerden türediyse artık 0 0
  • Mustafa k. Mustafa k.:
    85 milyon insandan tek tük psikopatlar çıkıyor malesef ne yapabilirsin ki. 32 54 Yanıtla
    Ne tek tuku Ne tek tuku:
    Insan kalmadı nerdeyse 0 0
    Zzzz Zzzz:
    Hangi tek tük? Binlerce var. Her gün onlarca cinayet ve intihar oluyor... 0 0
  • 1 1:
    gerçekten yazık 10 1 Yanıtla
  • Kıyametin Ayak Sesi Kıyametin Ayak Sesi:
    Ülke de,büyükbaşların dışında,hiçkimsenin,ne can güvenliği kaldı ne de mal güvenliği! İsteyen,istediğini,istediği zaman öldürüyor,kesiyor,dövüyor! Uydurmasyon,kanunlardan da korkan yok,komedi tarzındaki cezalardan korkan da yok! Kimseye güven kalmamış! Ne akrabalara ne de komşulara! Hergün kavga yapıyorlarmış! Söz de,komşuları da,sadece izliyor dinliyorlarmış! Mal mal izleyeceğinize,gerekli yerlere ihbar edin,birbirleriyle barıştırmaya,ve ya birbirlerine zarar vermelerini önleyinsene! Yacık. İnsanlık yerlerde sürünüyor! 0 0 Yanıtla
  • diyojen diyojen:
    bataklık yerine sineklerle uğraşmak daha kolay dimi 0 0 Yanıtla
  • diyojen diyojen:
    neye erken varıldık sonuçlar ve dramlar ortada 0 0 Yanıtla
  • diyojen diyojen:
    asıl yazık olan ortada gören yok. 0 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    bu ülkede 50 milyon gereksiz insan var... 0 0 Yanıtla
  • hiko hiko:
    Olay olduktan sonra polis gelir!Hasta öldükten sonra ambulans gelir!Yangın bittikten sonra İtfaiye gelir!Yanı başımız torbacı kaynıyor hergün şikayet etmekten bıktık ama gelen giden yok.Hiçbirşey düzelmiyor ve her geçen gün daha kötüye gidiyor Rabbim iyilerin yardımcısı olsun çoluk çocuğumuzu muhafaza eylesin. 0 0 Yanıtla
  • muro muro :
    112 ve 155 in umurundaydı sanki. olaylara çok geç müdahale ediyorlar. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement