İstanbul'daki atık su incelemesinde en çok kullanılan maddeler ortaya çıktı: Alkol, tütün ve esrar
İstanbul'da bulunan 14 Atık Su Arıtma Tesisi üzerinde 2019 yılında uyuşturucu madde kullanımına ilişkin yapılan çalışmada en çok kullanılan maddelerin alkol, tütün ve esrar olduğu kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?