AMASYA'DA RAMAZAN AYI BOYUNCA ŞEBEKE SUYU ÜCRETSİZ
AMASYA Belediye Başkanı Mehmet Sarı, "Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da ramazan ayı boyunca ve bayram günlerinde, ev ve iş yerlerinden şebeke suyu ücreti almayacağız? dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?