'Yıkık kent' Adıyaman'da binaların yerleri boş kaldı
Adıyaman'da 6 Şubat depremlerinde en fazla hasarın meydana geldiği illerden biri oldu. Binlerce yapı yıkıldı ve kent adeta hayalet şehre döndü. Yıkılan binaların enkazlarının kaldırılmasıyla geniş boş alanlar oluştu. Adıyaman Belediyesi tarafından başlatılan kent meydanı projesi deprem sonrası birçok bölgede geniş meydanların oluşmasına neden oldu. Yıkılan binaların enkazlarının kaldırılmasıyla oluşan boş alanlar, 20 bin 201 ağır hasarlı binalarının tamamının yıkılmasıyla daha da artacak. Adıyaman'ın imar planının yeniden yapılmasıyla bu alanların yeniden yapılar ile dolması bekleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?