Sağlık çalışanlarının en önemli talebi "yıpranma payı"
OKTAY ÖZDEN - Sağlık-Sen Genel Başkanı Metin Memiş, sağlık çalışanlarının daha verimli çalışmalarını sağlamak için yıpranma payı verilmesi gerektiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?