bütün dünya önlem aldı Türkiye ye şaka geliyor.. Hala sınırlrdan giren çıkan belli değil.. bu bir nüfus azaltma projesi o yüzden çok kişi ölecek.. 100Yanıtla
meko:
irandan türkiyeye binlerce iranlı geliyor.hepimiz öleceğiz.sınır kapıları kapatılmadı 70Yanıtla
.:
Sınır kapatılmış çok şükür.inşallah gelmez kalabalık ülkeyiz.sadece istanbul ülke kadar okullar heryer kalabalık insan.hayat durur.allah korusun.20Yanıtla
Help:
Bizim bu iktidar sayesinde başka neden yok bugün yarın korona virüsü ülkeye girecek belkide girdi sınır gelgeç kapısı ırak bile İran'a kapısını kapadı bizimki açık çinliyede açık şimdi deprem ayağı yardım gider götürenler Corona sağlık bakanida Allah'tan geldi der topu Allah'a atar olan bize olur20Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)