Antalya Gaziden Kuzey Kore'ye Gözdağı
Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde düzenlenen Gaziler Günü etkinliğinin ardından Kaymakam Mustafa Yiğit'le sohbet eden Kore gazisi Mehmet Kara, Kuzey Kore kaşınıyor, bizden yumruk istiyor dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?