İstanbul'da ortaokula giden öğrenci, okulun önünde arkadaşını bacağından bıçakladı. Öğrencilerin kavga anı kameraya yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (7)
Paşalı :
Bunun ailesinide içeri atmak lazım. Çocuğa ahlak ve terbiye vermediginden 10 nar yıl..!110Yanıtla
bunun ailesi bundan aşa kalır yanı yoktur ulan sizleri yakmak lazımda sonunz gelse ülke rahatlicak cacıklar sizi100Yanıtla
ŞİMŞEK:
bu serefsiz iyibir ceza almazsa yazıklar olsun derim .bunu göz altına alıp salarlarsa ileride daha buyuk suç işler isim yapar 70Yanıtla
Cihangir :
Tabiki yapar, nerde bizim eski zamanlar, saat 9 akşam oldumu doğru yatağa, Aileleri şidet dolu diziler ve filmler izlemeleri izin verıyor, şidet dolu oyunlar oynamaları izin verıyorlar, elbet ki artık şidet dolu bir nesil buyutuyoruz, kin ve nefret onlar için normaldır. 40Yanıtla
Herkes cok bilmiş:
Ya sizde bi alemsiniz herkes ailesinden terbiyesinden bahsetmiş. Suan devir o kadar o kötü hiç kimse cocuklarını koruyamıyor evlat anne babasını dövüyor eve gelmiyor sokaklarda yatıp esrar içiyor . Böyle bi cevrede böyle bi zamanda aileyi suclamak en kolayı kim ister evladı kötü olsun 02Yanıtla
Oguzhan araz:
Eli kolunu kıracaksın böylelerin00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (7)