Ortaokul Öğrencisi, Arkadaşını Bıçakladı! Kavga Anı Kamerada
Son Dakika Logo
18.03.2018 02:08
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ortaokul Öğrencisi, Arkadaşını Bıçakladı! Kavga Anı Kamerada

İstanbul'da ortaokula giden öğrenci, okulun önünde arkadaşını bacağından bıçakladı. Öğrencilerin kavga anı kameraya yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Paşalı Paşalı :
    Bunun ailesinide içeri atmak lazım. Çocuğa ahlak ve terbiye vermediginden 10 nar yıl..! 11 0 Yanıtla
  • NEFES NEFES:
    ULAN ŞEREFSİZ SENİ BENİM ELİME Bİ VERSELER ISLAK ODUNLA DÖVMEZSEM .....PİSLİK GELECEGİN ORTADA SENİN ... 10 0 Yanıtla
  • son çomar bükücü son çomar bükücü:
    bunun ailesi bundan aşa kalır yanı yoktur ulan sizleri yakmak lazımda sonunz gelse ülke rahatlicak cacıklar sizi 10 0 Yanıtla
  • ŞİMŞEK ŞİMŞEK:
    bu serefsiz iyibir ceza almazsa yazıklar olsun derim .bunu göz altına alıp salarlarsa ileride daha buyuk suç işler isim yapar 7 0 Yanıtla
  • Cihangir Cihangir :
    Tabiki yapar, nerde bizim eski zamanlar, saat 9 akşam oldumu doğru yatağa, Aileleri şidet dolu diziler ve filmler izlemeleri izin verıyor, şidet dolu oyunlar oynamaları izin verıyorlar, elbet ki artık şidet dolu bir nesil buyutuyoruz, kin ve nefret onlar için normaldır. 4 0 Yanıtla
  • Herkes cok bilmiş Herkes cok bilmiş:
    Ya sizde bi alemsiniz herkes ailesinden terbiyesinden bahsetmiş. Suan devir o kadar o kötü hiç kimse cocuklarını koruyamıyor evlat anne babasını dövüyor eve gelmiyor sokaklarda yatıp esrar içiyor . Böyle bi cevrede böyle bi zamanda aileyi suclamak en kolayı kim ister evladı kötü olsun 0 2 Yanıtla
  • Oguzhan araz Oguzhan araz:
    Eli kolunu kıracaksın böylelerin 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement