Öğrencilerin yıl sonu sergisi salgın nedeniyle sosyal medyadan sanatseverlerle buluştu
Kastamonu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Seramik ve Cam Bölümü öğrencileri, hazırladıkları yıl sonu sergisinin görüntülerini yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle sosyal medyadan yayımladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?