Ayhan Atik: "Ligi ilk 10'un üzerinde bitirmek istiyoruz"
- Ayhan Atik: "Ligi ilk 10'un üzerinde bitirmek istiyoruz" MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Atik "Elimizden geldikçe oyuncularımızı muhafaza etmeye çalıştık" "Ankara derbileri fair play içerisinde geçecek"ERZURUM - Sezon öncesi kamp çalışmalarını Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi'nde sürdüren... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?