Adana'da serinlemek için sulama kanalına giren çocuk, babası tarafından kemerle dövüldü. O anlar cep telefonuyla kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (7)
Apple User:
dayaga normalde çok karşıyım ancak o bölgede oturuyorum ve her gün kaç çocuğun bogulduğuna şahit oluyorum. Babanın ellerine sağlık 130Yanıtla
FT:
Baba sonrasında ağlayıp üzüleceğine tedbirini almış. Belki de kaç kez uyardı. Çocuk dinlemedi. Evet sıcak doğru alırsın bir bardak su dökersin başından aşağı. Bu arada dayağa şiddetle karşıyım ama bu durumda baba haklı. 80Yanıtla
Nazif avcı:
nuh ile uslanmayanı artık malum Allah muhafaza boğulması daha kötü baba olarak babanın evladına kötü birşey olacak korkusunu koruma içgüdüsünü anlayabilirim demek ki bazen sözler malum çağda çocuklar tarafından hiç dinlenilmiyor başına gelevilecek kötü olayları idrakten uzaklar 70Yanıtla
sait turk:
Vallahi bende dayağa karşıyım ama sonradan ağlayıp evlat kaybetmektense en iyisi her sene bu sulama kanallarında kaç çocuk ölüyor50Yanıtla
Erkan null:
Yapilan davraniş ne derece dogru bilemem ama babada cocugunun basina kotu birsey geleceginden korkmaliki sozunu dinletmek istemis tepkisini gosteriyor.40Yanıtla
Efraim Montana:
Ellerine sağlık iyi yapmış. 00Yanıtla
Hava Kaya:
Ben aglayacagima o ağlasın demiş dayağa karşıyım ama baba haklı kaç defa uyardı Allah bilir 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (7)