Ordu Fındıkta Randıman Kaybını Önlemek İçin İlaçlama Seferberliği
Türkiye'de yılda yaklaşık 450 bin ton fındık üreterek, 110'dan fazla ülkeye ihraç yapıp, karşılığında 3 milyar dolara yakın döviz girdisi sağlayan fındık üreticileri, son yıllarda bahçelerde artan hastalıkların önüne geçebilmek ve randıman kaybını önlemek için ilaçlama seferberliği başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?