Korkmaz: "Önemli Olan Turu Geçmekti"
- Korkmaz: "Önemli olan turu geçmekti" Antalyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz: "Zor bir maç oldu ama burada önemli olan turu geçmekti"ANTALYA - Antalyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, zor bir maç olmasına rağmen önemli olanın turu geçmek olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?