Tatil İçin Türkiye'ye Gelen Kadına Taciz Anbean Kamerada
Son Dakika Logo
30.07.2018 12:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tatil İçin Türkiye'ye Gelen Kadına Taciz Anbean Kamerada

Almanya'da yaşayan ve yıllık iznini geçirmek için Türkiye'ye gelen genç kadının İstanbul Sultangazi'de tacize uğradığı anlar kameralar tarafından anbean kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (39)

  • mr muscle mr muscle:
    kadın isterse sokakta çıplak gezsin, hiç birşey yapmaya hakkın yok ancak bakarsın, uyarırsın. Başlarım sizin nefsinize. Yok azdırıyo yok böle şöle. Tamam gezmesi uygun diil belki ama saldırmakta olmaz 44 70 Yanıtla
  • N.S N.S:
    SOKAĞA ÇIKARKEN ÜZERİNİ GİYMEYİ UNUTMASAYMIŞ BELKİ BUNLAR GELMEZMİŞ BAŞINA 50 35 Yanıtla
  • Uşaklı görevli Uşaklı görevli :
    Ya işte bunun için diyoruz'ya heryerde kamera olsun diye...böyle yorum yapmıştım adam bana cevap yazmış salak salak yorum yapmayın di-ye....bende adama kızmıştım...işte BU pislik şimdi inkr edebilir mi hatasını edemez....işte biz bu-nun için uğraşıyoruz BU pislikler temizlensin diye uğraşıyoruz...akıllı olun tacize uğrayan bayan senin ailen 'de olabilir akrabanda olabilirdi...işte bu-nun için her sokakda parkda iş yerlerinde resm dairelerde çarşı pazarda ıssız yerlerde köylerin gi dış VE çıkışlarında gizli kameralar OLSUN BU pislikleri engelleyelim....kameralar caydırıcı olur belki...Allah güzel ahlaklı olmayı nasip etsin......her türlü kötülüklerden korusun......birde gizli polislerin sayısı artırılsın HER mahallede gizli POLİS OLSUN.....bazen boyacı sucu çöpçü temizlikçi kılığında,bazen akıl hastası rolünde OLSUN...bakın o zaman bu işler nasıl çözülecek....... 50 1 Yanıtla
  • IM. IM.:
    VALLA CEZALAR CAYDIRICI OLSA POLISE YETKI VERILSE BU IT SURULERINE BEYNELMINEL GEZEMEZ.SOKAKLAR IT SÜRÜYLE DOLU MILLET YALNIZ GEZEMEZ OLDU.AKSAMLARI SOKAĞA ÇIKAMAZ OLDUK ULAN NE HALE DÜŞTÜK.BE. 21 20 Yanıtla
  • Yorum Yorum:
    Bu sapıklardan bıktı millet.ne zaman cezalar ağırlaşacak. 40 1 Yanıtla
  • Fenerlist Fenerlist:
    Ne işin var gazi mahallesinde? Hemde türkü barda.. bu adam zorla yapmasa birisine gönüllü yaptıracaktı muhtemelen.. ikisi de suçlu 13 23 Yanıtla
  • SULTANGAZİ SULTANGAZİ:
    İŞ SEBEBİ İLE NOTERE GİTMİŞTİM KORKTTUM HER AN HERŞEY OLABİLİR TEKSAS GİBİ YERDİ NOTERDEYKEN YA ŞİMDİ ELLERİ SİLAHLI ADAMLAR BURAYI TARARSA DİYE DÜŞÜNDÜM AMA BİRŞEY OLMADI TEK GİTMEYİN ORASI SULTANGAZİ OLURSUN MAZİ 31 0 Yanıtla
  • yazıklar olsun yazıklar olsun:
    plaka mı takmış nerden anladın suriyeli oldugunu islam düşmanları 11 15 Yanıtla
  • Hasan d. Hasan d.:
    BU SURİYELİLERİ SAVUNAN 3 BEŞ ABAZA VAR HAYIRDIR OGLUM VİDEOYADAMI MONTAJ DİYECEKSİNİZ 5 16 Yanıtla
  • Ben utandım Ben utandım:
    Şu harekete ben utandım seyrederken nasıl bir zihniyet pis hasta adam içeri atsınlar seni milletten uzak dur pes kafası kırık yada sapkın ne denir buna bilemedim 17 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement