Karabük-köydeki suya ilgi olunca otomat takıldı
Köydeki suya ilgi olunca otomat takıldıKarabük'ün Safranbolu ilçesine bağlı Çatak Köyü muhtarı Selahattin Öztürk, köylerine şifalı su diye akın edilen çeşmeye su otomatı yerleştirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?