Yerfıstığı Üreticisinden İlginç Eylem
Son Dakika Logo
16.09.2014 08:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yerfıstığı Üreticisinden İlginç Eylem

Türkiye'nin yerfıstığı üretiminin yaklaşık yüzde 50'sinin karşılandığı Osmaniye'de üreticiler fiyattan şikayetçi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • ALİ İÇYER ALİ İÇYER:
    Way arakadaş vay sayın sönmez nerede satılıyor 8 10 liraya fıstık?Neredeyse 10 yıldır aynı fiyata satılıyor. Hatta 10 yıl öncekinden daha düşük siz herhalde fıstığın gökten yağdığını sanıyorsunuz. Bu ürünün ne kadar zor ne kadar zahmetli yetiştirildiğini umarım sayın Merden beyin videosundan izlemişsinizdir. Bu arada sayın Merden beye şükranlarımı sunarım. Böyle büyük bir sorunu dile getirdiği için. 4 0 Yanıtla
    sönmez sönmez:
    osmaniye yeni otogarına git 2-3 tl ye alabilrisen al gardaş, halk pazarında bile kabuklu fıstık sizin dediğiniz gibi değil. şöyle haklı olabilirsiniz üretici kazanmıyor bu ülkede tarlada satanla fıstık fabrikaları bir değil. tek bildiğim fıstığı gariban insanların yiyemediği vesselam 0 0
    Hamza ÇOBAN Hamza ÇOBAN:
    Sana katılıyorum ali kardeşim bu işi yapmayan bilmez kıymetini senelerdir fındık ve antep fıstığının yarı fiyatı bile değil piyasada ama ne yazıkki bizim insanımız sustukça bu sorun hep devam edecek gibi keşke herkes daha bilinçli olabilse. . . 0 0
    merden islah merden islah:
    aynen ali bey katılıyorum size ancak ceken bilir ciftcinin cilesini yagmur yagdımı ıslandı derdini sulama derdini ilaçlama derdini ot derdini cekme derdini dalını toplama derdini satabilecekmiyim diye derdini dert üstüne derdi var cftciligin 7 ay emegiyin karşılıgınıda alamazsan işte yandı gönlüm keten helvası . . . 0 0
  • ali servet ali servet:
    sonuna kadar haklısınız merden bey nere baksanız yer fıstığı yeniyor tum çerezde mevcut olan enerji sadece yer fıstığında var böyle anlamlı duyarlı bir iş yaptığınız için sizi tebrik ediyor bol kazanclar diliyorum 2 0 Yanıtla
    merdenislah merdenislah:
    aynen haklısınız servet bey . . . 0 0
  • sönmez sönmez:
    atmayın ya kilosu 8 ila 10 tl arasında değişiyor. osmaniye halkı hiç 2, 5-3 tl ye yemedi. üretici bence satış yaptığı firmalara ses çıkarsın 0 2 Yanıtla
    merden islah merden islah:
    sönmez bey prakente satışımız bile 3 tl haşlamalık toptan satışlarımız giden yıl tavan fiyat 2. 25 tl satıldı daha sonra 1. 75 kadar düştü isterseniz osmaniye bölgesinde tanıdıklarınız varsa sora bilirsiniz. . . 0 0
  • ahmet demir ahmet demir:
    dayı ağzına sağlık sen de olmasan fıstığı tanıyan olmayacak. . . . . . . 1 0 Yanıtla
    merdenislah merdenislah:
    ewt ahmetcigim inşlh sesimizi duyuruzda cifcilerimiz kurtulur bu sıkıntılardan 0 0
  • Ertuğrul Kale Ertuğrul Kale:
    Abi etme bulma dünyası ne yaparsın bu çiftçiyede müstehak yani. Yetkililerin umrundamı senin fıstık . Bunu sen değil senin seçtiğin kişiler savunacak. Ama hayırlısı dediğim gibi davanda haklısın sonuna kadar ama vatandaş uyanık değil. Osmaniyenin milletvekillerinden belediye başkanlarından bu konuda destek almak lazım. Nerde kastal efendi suat önal efendi Ökkeş efendi yokk değil mi 1 0 Yanıtla
    merdenislah merdenislah:
    ewt dostum herkes elini taşın altına koyacak bu işin cözümünü bulmak için saolsun sayın eski osmaniye valisi cerrah zamanında biraz fıstıgımızı tanıttık o ciftcilrimize ve fıstık üretiçilerine sahip cıkmıştı . . . . 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement