Koronanın yapamadığını sıcak havalar yaptı! Diyarbakır'da vatandaşlar eve kapandı
Son Dakika Logo
05.07.2020 04:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koronanın yapamadığını sıcak havalar yaptı! Diyarbakır'da vatandaşlar eve kapandı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın vaka sayısının arttığı iller arasında gösterdiği Diyarbakır'da, koronavirüs tedbirlerine aldırış etmeden maskesiz sokakta dolaşan vatandaşlar, hava sıcaklığı 40 derecenin üzerine çıkmasıyla kendilerini eve kapattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement