Oğlum Evde Yok Diye Polisi Aradı, Terastan Bakınca Cesedini Gördü
Son Dakika Logo
24.04.2018 11:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oğlum Evde Yok Diye Polisi Aradı, Terastan Bakınca Cesedini Gördü

Antalya'da aynı evde yaşadığı oğlunu göremeyince polisi arayarak kayıp başvurusunda bulunan yaşlı adam, terastan aşağı baktığında oğlunun cesediyle karşılaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (23)

  • eylem eylem:
    ALLAH insanlara yardim etsin cogu insan depresyon da cogu insan bunu kaldiramiyor yenik dusup canina kiyiyor uzucu 46 1 Yanıtla
  • Kamo Kamo:
    ALLAH rahmet etsin. Babaya sabır versin 45 0 Yanıtla
  • Mehmet Canpolat Mehmet Canpolat:
    Allah düşürmesin. .. 43 2 Yanıtla
  • yorum yorum:
    Allah Rahmet Eylesin 31 0 Yanıtla
  • israffil israffil:
    bence babası attı aşagı polısı araması suphe cekmemek 4 26 Yanıtla
    Chr Chr:
    Gerçekten de israfsın. 0 0
  • Veli res Veli res:
    Yav millet bikti baskidan suhaldan buhaldan emirvakilerden yazik hergun intihar oldurme aci vakalar 12 9 Yanıtla
    Anti Anti:
    Haklisin kardeşim fazlasiyla 4 2
  • Kartal Kartal:
    Yine kadınların işi yine şeytan onlardan iyidir 8 9 Yanıtla
  • benderki benderki:
    Babası hemen polisi aramasaydı, belki intihar etmeyecekti....bir kaç gü beklemeliydi...o da beni çok seviyorlar diye biraz ecele etti 0 16 Yanıtla
    Ö.HAREKAT Ö.HAREKAT:
    NE GÜZEL SENARYO YAZMIŞSIN ANCAK BU SENARYOYA KADİR İNANIR. 7 0
  • seda hoş seda hoş:
    insanı intihara iten yine bir insandır. 10 0 Yanıtla
    alman alman:
    Vallaha mı ??? Ben hayvan sanıyordum beeeee 0 2
    Valim Valim:
    Mal alman 0 0
  • Birisi Birisi:
    Adresi sokağına kadar vermeniz ne kadar etik acaba? Kaldırmanız gerektiğini düşünüyorum 9 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement