Binali Yıldırım, İstanbul-İzmir Otoyolu'nda direksiyon koltuğuna oturdu
Binali Yıldırım, İstanbul-İzmir Otoyolu'nda direksiyon koltuğuna oturduİZMİR - AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım, açılışı yeni yapılan İstanbul-İzmir Otoyolu'nda içinde bulunduğu minibüsün direksiyon koltuğuna geçti ve bir müddet kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?