Koronavirüsten hayatını kaybeden anneye duygu dolu mektup
KOCAELİ Devlet Hastanesi'nin Covid-19 servisinde çalışan, 17 yıllık hemşire Hediye Kansız, virüsü ailesine bulaştırdığını düşünürken, annesini hastalıktan kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?