Yüksek riskliden, orta riskli il kategorisine geçen Şırnak'ta hedef "mavi"
Şırnak Valisi Ali Hamza Pehlivan, kentte en az bir doz Kovid-19 aşısı olanların oranının yüzde 65'e ulaşılarak sarı kategoriye geçildiğini bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?