Edirne Valiliği, kentte şehir merkezine inmeye başlayan başı boş atlar için ahır hazırlayarak 5 bin lira maaşla çoban tuttu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (13)
YEŞİL:
CHP SAVCİMİZİ ŞEHİT EDENLERE TERÖRİST DİYEMEDİ...HDP ASKERİMİZİ,POLİSİMİZİ ŞEHİT EDEN PKK YA TERÖRİST DEMİYOR...BUNLARA OY VERENLERİ ŞEHİTLERİN RUHU ÇARPAR İNŞALLAH... SOL PARTİLER BEYNAMAZDİR..OYLAR SAĞ PARTİ OLAN MHP YADA AKP YE.....711Yanıtla
ÇOBAN OLMAK KOLAYMI? :
HAKKEDİYOR BENCE HEMDE HİÇBİR İŞ YAPMADAN DAHA FAZLA PARA ALAN MİLLET VEKİLLERİNDEN ÇOK İYİ İŞLER YAPIYOR OLDUGU KESİN.82Yanıtla
akp bakara makara kuran kabe paste:
oda biseymi milyonlarca koyunu güden coban sarayda yasiyor ve kutu kutu paralari götürüyor 5000 tl de parami ?? siz daha cobani görmedinizmi??81Yanıtla
turksy:
gardaş çobanlik zor is80Yanıtla
misafir 07:
iki gün sonra at eti yemeye başlamayalım sayın valim40Yanıtla
Ya bir cift lik kurup , coluga cocuga at binmeyi ogretseler .. At lar hissedermis , dostu dusmani , ... Bir at kadar olamadik , atamadik sunlari sirtimizdan ..11Yanıtla
besiktaskkkkk:
Ben evde bakayim atlara vali bey parami alirim haaaa20Yanıtla
ardabey:
bi bakarız alıcı çıkmassa bi kasab çağırır satarız oda kebabcılara ..11Yanıtla
1:
Valla iyi para11Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (13)