Azerbaycan'ın Düşürdüğü Ermeni Helikopterinin Görüntüleri Yayınlandı
Son Dakika Logo
12.11.2014 06:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Azerbaycan'ın Düşürdüğü Ermeni Helikopterinin Görüntüleri Yayınlandı

Azerbaycan hava savunma güçlerinin düşürdüğü Ermenistan helikopterine ait görüntüler yayınlandı. Helikopterdeki 3 pilotun yaşamını yitirdiği açıklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • dogrucu davut dogrucu davut:
    HELAL OLSUN, ELLERINIZ DERT GORMESIN, HEM EKOMILERI COKMUS, HEMDE HALA TURKIYEYE AZERBAYCANA ATAR YAPIOLAR. COK AMA COK SEVINDIM DARISI DIGER ERMENI ASKERLERININ BASINA. . BURDAN AZERBAYCANA SEVGILER, SELAMLAR, SAYGILAR SUNUYORUM. IKI DEVLET TEK MILLET CAN AZERBAYCAN. . 52 3 Yanıtla
  • SEDAT SEDAT:
    mini bir anket yapalım içimizde kaç ermeni var bir görelim bakalım yeşil türkler turuncu ermeni ve tohumları 45 3 Yanıtla
  • hasan hasan:
    Şimdi, yorumlara bakıyorumda bazı kürtlerin karnı ağrımış. 42 4 Yanıtla
  • SEDAT SEDAT:
    Allah, ınıza kurban sizin kardeş ülke azerbaycan bizim yapamadığımızı siz yaptınız harika şu an içim nasıl kıpır kıpır biliyomusunuz bu güzel haberi görünce onalr kaşınıyorlar da bakalım ne zaman alınacak ifadeleri inşallah bu ön ayak olur kaşıntının bu dünyada ermeni diyince tüyleri diken diken oluyorsa bir insanın bilinki o türk dür 38 5 Yanıtla
  • salih salih:
    Dikkat edin de bu seferde baku yu kaptırmayın birde sizle ugraşmayalim Türkiye de zaten dunya kadar mülteci var 5 37 Yanıtla
  • bahhele bahhele:
    Avukatlık yapmak istemem ama Adamlar askeri tatbikat yapıyorlar haberi de vardı zaten , sınırları aşmaları doğru değil ama sonucunun böyle olması da doğru değildir. Burdan boşyere ERMENİ HALKIMIZA karşı ırkçı yorum yapan arkadaşlarada sesleniyorum şunu unutmayın ki sürdüğünüz , sömürdüğünüz yetmezmiş gibi bu boş yere beslediğiniz kin ve nefret bir gün kanınızı zehirler sizi kusturur. Ha şayet öyle olmazsa sizin karşıt düşüncenizde olan daha doğrusu zorla kendinize karşı faşistleştirdiğiniz 2 kişi çıkar bu laflarınızında hesabını sorar size . Bunu unutmayın. DÜnya hep aynı tarafa döner ama nerde ne olacağı ne yaşanacağı hiç belli olmaz. Gerek 1 yıl gerek 3 yıl gerek 300 yıl sonra olsun kimse bu ırkçı faşistlerin yaptığı ırkçı yorumları ve ırkçılıkları unutmayacak ve emin olun hesabıda sorulacak ;) Tıpkı kürt halkının bugün sorduğu gibi. Irkçılık yapanlar ırkçılığınızda boğulmanız dileğiyle. YAŞASIN HÜMANİZM YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ. 2 25 Yanıtla
  • BERİVAN BERİVAN:
    HİÇYAKIŞIKLI BİR AZERİYE RASTLAMADIM. 1 24 Yanıtla
  • Yesil Yesil:
    Azerbaycan bizden yürekli. Tebrik ediyorum soydaslarimizi. Herzaman türkmenler yaninizda. Allah attiginiz her kursunu Ve bombayi yerine ulastirsin. Rabbim kuvvet versin 9 0 Yanıtla
  • Nigar Nigar:
    Ermeniler 22 yıldır Vatanımı işğal etmiş. Bu azmış kibi, vatanımın göylerinde asgerimin onuruyla oynayır. Bazi ermeniler burda türk ismiyle ermeni avukatlığı yapacağına 20 qasım 1991 yılında Karabağ göklerinde vurulan helikptelde ölen 19 kişini araşdırsın. İcinde millet vekileri bakanlar ve Azerbaycanın baş savcısı vardı. Bunu unutmayın. Bir asırdır türkü ingilisin rusun fransızın yardımıyla qetl eden senin ermeni dayıların her gün benim sıznırımda asgerimi şehid edir. 8 0 Yanıtla
  • CAN AZERBAYCAN CAN AZERBAYCAN:
    ELINİZE SAĞLIK. DİĞERİNİ NEDEN KACIRDINIZ ONUDA DÜŞÜRMELİYDİNİZ. KİM HANGİ DİLDEN ANLIYORSA O DİLDEN MİSLİYLE HAKKINI VERMEK GEREKIR. HOCALI. AĞDAM ŞUŞA. . . . . . . . KATLİAMLARI SOYKIRIMLARI DERİSİ YUZULEN GÖZLERİ OYULAN . . . . . . . . . ŞEHİTLERİMİZİ UNUTADIK. AZERİ GARDAŞLARIMIZIN HER ZAMAN YANINDAYIZ. ALLAH YAR VE YARDICINIZ OLSUN . 7 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement