Belediye Başkanından Jeotermal Enerji Santrali Tepkisi
Aydın'ın Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, "Biraz daha jeotermal enerji santrali kurarsanız biz öleceğiz, kanser olacağız. Siz çok para kazanacaksınız diye biz ölmek zorunda mıyız? Benim ilçe sınırlarım içerisinde kimseye tavsiye etmiyorum, sakın santral ruhsatı alınmasın. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?