Genç Kadın, 4. Kattaki Evinin Balkonundan Düşerek Öldü
Son Dakika Logo
10.06.2015 07:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Genç Kadın, 4. Kattaki Evinin Balkonundan Düşerek Öldü

İzmir'de ailesiyle birlikte yaşayan ve bir gün önce işten çıkartılan 33 yaşındaki S.A., sabah 05.00 sularında evinin balkonundan düşerek öldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Ali Ali:
    Nası bi haber la hem düştü diyor hem bi gün önce işten Çıkarıldı diyor tekrar düştü diyor sorada araştırılıyor iki iki daha 4 oldunun belli olduğu gibi kadının intihar ettiği aşikâr 4 1 Yanıtla
  • ×××××××××× ××××××××××:
    Kocasi atmistr 2 3 Yanıtla
  • MERDO MERDO:
    DÜNYANIN SONU DEĞİL HAYAT MÜCADELEDİR KARDEŞİM. ÖYLE SORUNSUZ BİR DÜNYA İKİ DÖNÜM BOSTAN YAN GEL YAT OSMAN YOK. YAŞAMANIN BEDELİ VAR ÖDEYECEKSİN. KAÇMAK YOK. 1 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement