Kastamonu'da karantina süreleri dolan vatandaşlar evlerine gönderildi
Kastamonu'da karantina süreleri dolan vatandaşlar evlerine gönderildi Yeni tip korona virüs (Kovıd-19) tedbirleri kapsamında yurt dışından getirilerek Kastamonu'da Kredi ve Yurtlar Kurumuna bağlı yurda yerleştirilen vatandaşlar, gözetim sürelerinin dolmasının ardından evlerine gönderilmeye başlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?