Aziz Yıldırım'dan ilk sözler: 3 yıldır enkaz edebiyatı yapıyorlar
"Ben aday olmayacağım""Fenerbahçe'nin geleceğini tehlikede gördüğüm için toplandık""Ne yapılması gerekiyorsa onu yapmak için burada bir araya geldik. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?