EDİRNE Belediye başkanı çöp topladı, atanlara sitem etti
Belediye başkanı çöp topladı, atanlara sitem ettiEDİRNE'nin Keşan ilçe Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, belediye işçileriyle birlikte ışıklı kavşağa atılan çöpleri toplayarak, gelişigüzel çöp atanlara tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?