83 yaşındaki emekli, bayram ikramiyesini Milli Destek Kampanyası'na bağışladı
Ankara'nın Kahramankazan ilçesinde yaşayan 83 yaşındaki İsmail Düzgün, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından "Biz Bize Yeteriz Türkiyem" sloganıyla başlatılan Milli Dayanışma Kampanyası'na, bayram ikramiyesini bağışladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?