Kendilerine Polis Süsü Veren Hırsızlar, 2,5 Milyon Doları Çalarak Kayıplara Karıştı
Son Dakika Logo
31.12.2018 05:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kendilerine Polis Süsü Veren Hırsızlar, 2,5 Milyon Doları Çalarak Kayıplara Karıştı

Mardin'de polis yeleği giyen ve araçlarına çakar lamba takan şahıslar, Irak'tan Gaziantep'e firmaların parasını taşıyan kurye aracını durdurarak araçta bulunan 2,5 milyon doları alıp kayıplara karıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (27)

  • samsunlu samsunlu:
    KENDİ ADAMIDIR 16 1 Yanıtla
  • Büyük ikramiye Büyük ikramiye :
    Adamlar 2019 yılına kısa yoldan zengin girmişler helal olsun 11 3 Yanıtla
  • Baran bey diyeceksiniz Baran bey diyeceksiniz:
    Bilip bilmeden yorum yapan züğürtler. Neden banka yoluyla getirmemişlerde felan da filanda adamlar resmi evrakları olduktan sonra istediği şekil getirir götürür züğürtlet 5 6 Yanıtla
    Ve he Ve he:
    Götürür kısmı doğru.... 2 0
  • Tamam dır Tamam dır :
    Piyango erken çıkmış yaaa..gitti bizim biletler boşa yaaa 8 2 Yanıtla
  • X X:
    Irak Antep Mardin Kızıltepe Silopi falan.....eeee ne parasıydı tornanın başında çalışan işçilerin parasımı 9 1 Yanıtla
  • Aliş Aliş:
    Niye banka değil kurye ile. Yurtdışından para girişi, gümrükte kontrol edilmezmi ? 9 1 Yanıtla
  • Mrt Mrt:
    Anlamadigim 2.5 milyon dolar nasil ulkemize karayoluyoa giriyor bu neyin parasi? 9 1 Yanıtla
  • Adı soyadı Adı soyadı:
    Bence çok şüpheli bi durum: 1) Danışıklı döğüş olabilir yani anlaşmalı bi tezgah olabilir 2) Gerçekten çalınmış olabilir fakat çakır takıp polis kılığına girip neden sadece o aracı durdurdular ve didik didik ayrııntılı bi şekilde aradılar enterasan belli ki bütün hazırlıkları sadece bu araç için planlamışlar ayrıca parayı çalanların parayı getiren kişiled arasında adamı olabilir. 3) Neden polis olduklarına inandıkları kişilerden polis olduklarına dair personel kartlarını ayrıca araç aramaları ve kimlik sorgusu için yazılı hakim veya savcı onaylı belgeyi görmek istediklerini söylememişler 4) 2.5 milyon dolar çok büyük para yanlarına ruhsatlı taşıma ve bulundurma ruhsatlı olmak kaydıyla tabanca almaları gerikuyordu yani enterasan ilginç bi olay İnşallah failler yakalanır faili meçhul kalmaz. 7 2 Yanıtla
    X X:
    Git oralarda bi kaç gün yaşa bakalım anlarsın arama izni hakim savcı izni neymiş....oralarda kim kime izin sorabiliyor hemşo orası Ortaköy değil 0 0
  • Dogru adlm Dogru adlm :
    Niye banka yokmu dometes taslr gibi dolar taslyorlar olacagl bu 2bucuk milyon dolar devlet el atsln paralar nasll getiriliyor callndlgl zamanda devletimize guveniyoruz deletin bznkalarl var zaten neden guvenmediniz 8 1 Yanıtla
  • Yav ve he he Yav ve he he:
    İyice araştırılmalı :kurye yöntemi,kayıt dışı olması, paranın kolayca alınması 8 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement