Bakan Özhaseki: Depremde Maddi Zarar 100 Milyar Dolar
Son Dakika Logo
27.06.2023 07:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Özhaseki: Depremde Maddi Zarar 100 Milyar Dolar

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, depremin neden olduğu maddi hasarın 100 milyar dolar olduğunu söyledi. Bakan, deprem bölgesindeki insanların evlerini yapana kadar orada kalacaklarını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Hamit Gündoğdu Hamit Gündoğdu:
    Depremden önceki nokta atışı uyarıları dikkate alıp bir tedbir alsaydiniz belki 1 veya 2 milyar dolar harcanarak bu kadar yıkım ve ölüm yaşanmazdı ve maddi külfeti bu kadarda olmazdı. 2 0 Yanıtla
  • Paravan Hesap Paravan Hesap:
    İmar affı diye hava atacağını,yapılan inşatların imara uygun olarak yapılıp yapılmadığı bakmayınız ya. Ver parayı neyaparsan yap, çahilik, doymak bilmeyen açgözlülük,görevi kötüye kullanma,yalnızca kendi çıkarlarını düşünceler bakidir.Sonrada elhamdülillah müslümanınz derlar. 1 1 Yanıtla
  • zeyd çölmekci zeyd çölmekci:
    Niye 100 milyar dolar niçin ABD parası. TL bazında rakam açıklayın daha iyi olmaz mı . 1 1 Yanıtla
  • Biyo Art Biyo Art:
    Şu ekonomik zorluklara pandemiye 15 temmuza depreme pkk ya rağmen bu devlet yıkılmadıysa bu hükümetten öncekiler hiç bir yatırım yapmayarak bu kadar parayı ne yapıyprlardı 1 0 Yanıtla
  • Şener Turan Şener Turan:
    Thy.botas.telekom 100milyar dolar değer biçti Mehmet Şimşek 1 çivi çakmayan cumhuriyetin mallarını 20 yildir satiyorlar daha bitmedi. 0 0 Yanıtla
  • Vezir Barut Vezir Barut:
    Deprem Amerika da olmadı sayın bakan. Lütfen TL bazında değerlendirin. 0 0 Yanıtla
  • Volkan Çağdaş Volkan Çağdaş:
    Sıra memura geldi ya hemen zarar 100 milyar dolar. İşçiye zam yaparken de 100 milyar dolar zarar vardı. Şimdi bahane olmasın zaten bittik kurban bile kesemedik. 0 0 Yanıtla
  • Hkn Dağ Hkn Dağ:
    Bak sen akıllı vatandaşın biri deprem Amerikada olmadı Sayın bakan diyor.Maas alırken dolar şu kadar oldu diyor pahalılık bu kadar diyor depreme gelince deprem Amerikada olmadı diyor Hoca Nasreddin yaşasaydı tam ona göre bir soru olurdu Hocanın vereceği cevap merak konusu 0 0 Yanıtla
  • Hkn Dağ Hkn Dağ:
    Muhalefetin çalışmaları engellemesi azan terör olayları Geziyi çukuru fetöyü selamlamasalardı paralar boşa harcanmaz heryerin dönüşümü yapılabilirdi.Enkaz altında can veren canlarımızın sebebi bu hain güruhun yaptığı sonu gelmeyen ihanetleridir.Birde kan vermeye gidiyorum hayat kurtarmak için diyerek halkın aklıyla dalga geçiyor bu zırtolar 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement