Bakan Özhaseki: Depremde Maddi Zarar 100 Milyar Dolar
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, depremin neden olduğu maddi hasarın 100 milyar dolar olduğunu söyledi. Bakan, deprem bölgesindeki insanların evlerini yapana kadar orada kalacaklarını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (9)