İyileştirilen Kuşlar Belgrad Ormanı'nda Doğaya Böyle Salındı
İyileştirilen kuşlar Belgrad Ormanı'nda doğaya böyle salındıİSTANBUL - Doğada yaralı halde bulunan kuşlar, İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi'nde yapılan tedavilerinin ardından Belgrad Ormanı'na getirilerek doğaya salındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?