Başkan Taşçı: "İlçemizde Birlik ve Beraberlik Var"
Başkan Taşçı: "İlçemizde birlik ve beraberlik var"SAMSUN - Beş mahallenin buluştuğu iftarda konuşan Atakum Belediye Başkanı İshak Taşçı, "Birlik ve beraberlik içerisinde, Ramazan ayının maneviyatını tüm Atakumlularla birlikte yaşıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?