Kovid-19 ağız ve diş sağlığını da etkiledi: En çok şikayet ise 'diş sıkma?
Pandemide Koronavirüs nedeniyle ağız ve diş problemlerinin de arttığını belirten Ağız ve Diş Sağlığı uzmanı Dr. Rukiye Parlak, ağır enfeksiyonlu virüslerdeki ilk belirtilerin genellikle ağızda başladığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?