Başkentte polis ekipleri, sokağa çıkma kısıtlaması denetimi yaptı
Ankara Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasına yönelik denetim yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?